7 клас

Компетентністні завдання для 7 класу


Задача 1. Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.

 Вказівки до виконання
1. Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
2. Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
3. Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
4. Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
5. Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
o вказати відстань між містами, норму витрат пального та його ціну;
o кількість квитків та їхні ціни;
o розрахувати суму, яку витратить сім'я для подорожі:
o автомобілем;
o купейним і плацкартними вагонами Укрзалізниці.
6. Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
7. Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
8. Визначити кількість слайдів презентації? Яких?
9. Описати, які програми використано для виконання завдань?

Критерії оцінювання виконання завдання
Учень зрозумів умову завдання — учень приступив до виконання завдання, визначив дані необхідні для розв'язання задачі — 1 бал.
Учень вміє формулювати критерії відбору даних для пошуку — вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані — 2 бали.
Учень вміє здійснювати пошук в Інтернеті — вказано правильно ключові слова для пошуку потрібних відомостей — 1 бал.
Учень вміє створювати електронні таблиці — створено правильну електронну таблицю для даних щодо подорожі автомобілем та щодо подорожі потягом — 2 бали.
Учень вміє обґрунтовувати вибір візуалізації подання результату — правильно визначено, яку діаграму доцільно побудувати — 1 бал.
Учень вміє знаходити стратегію розв'язування задачі — визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розміщення обґрунтування — 2 бали.
Учень вміє робити висновки щодо спрямованості наявних відомостей на розв'язування конкретного завдання — вірно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо подорожі — 2 бали.
Учень правильно обирає засіб для розв'язування завдання та подання даних — правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень — 1 бал.
VІI. Критерії аналізу підсумкового документу
— по 2 бали за кожний пункт:
учень уміє структурувати потрібні дані для пошуку розв'язку — потрібні дані подано у вигляді, легкому для сприйняття й аналізу;
учень пояснює критерії добору даних і результатів — вказано чіткі критерії добору результатів;
подано наочну форму порівняння результатів — тип діаграми відповідає завданню;
структуровано документ з метою підвищення переконливості висновків — презентація містить правильний зміст, чітку, логічну структуру, посилання на Інтернет ресурси;
документ оформлено акуратно та з дотриманням усіх вимог до нього — вдало підібрано елементи оформлення (шрифт, тло, графіка, слайди презентації не перевантажено матеріалом);
враховано особливість призначення презентації — мова, грамотність, логічність побудови.


Задача 2. Вашим батькам терміново потрібно внести кошти за платіжкою.
Для економії часу доцільно до філіалу Ощадбанку прийти з готовим платіжним документом, тому вони звертаються до вас по допомогу створити документ у домашніх умовах. Засобами текстового редактора створіть електронний бланк квитанції за зразком та роздрукуйте його у подвійному екземплярі.

Задача 3. Після проведення автомобільних аукціонів у десяти містах дані про продаж були подані у вигляді таблиці:№з/п; Місто; Дата; Сума продажу в євро; Кількість покупців.

Розрахувати:
1. Загальну суму продажів.
2. Загальну кількість покупців.
3. У кожному місті організаторам треба сплатити 15 % від суми продажів. Обчислити це значення в євро та в національній валюті України (курс валюти задайте в окремій комірці, а у формулі використайте посилання на абсолютну адресу цієї комірки). Результати подайте у вигляді електронної таблиці, використавши умову задачі та додавши стовпці.
Дані до таблиці вводяться довільні. Таблиця повинна бути належним чином оформлена, мати заголовок та назву. Дані кожної комірки повинні бути відформатовані. У разі змін даних перерахунок має виконуватися автоматично

Комментариев нет:

Отправить комментарий