Методичне об’єднання

Єдина методична тема міста на 2016-2017 н.р.:  «Методичне супроводження змісту НВП відповідно до вимог сучасного розвитку суспільства»

Єдина методична тема району: «Забезпечення умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та формування компетентної особистості учня та вихованця в умовах впровадження нових Державних освітніх стандартів»

Єдина методична тема гімназії: «Успіх як регулятор розвитку особистості, саморозвитку та творчого самовдосконалення»

Єдина методична тема МО: «Використання передових комп’ютерних технологій на уроках інформатики як умова розвитку інформаційно-технологічної компетентності учнів»

До складу методоб'єднання входять: 
  
Вчитель інформатики, керівник ШМО
Прокопченко Олена Миколаївна
Стаж роботи: 23 роки. Категорія: вища,
учитель-методист
Тема самоосвіти: "Метод проектів як інноваційна
технологія формування ключових компетентностей"

Вчитель інформатики
Шоломіцький Ярослав Дмитрович
Стаж роботи: 4 роки. Категорія:  перша
Тема самоосвіти: "Дистанційне навчання
 в системі середньої освіти"

Заступник з НВР
Парфінська Олена Анатоліївна
Стаж роботи: 30. Категорія: вища,
учитель-методист
Тема самоосвіти: "Впровадження  ІКТ на уроках художньої культури"


Мета методичного об`єднання:
Вдосконалення професійної компетентності згідно із методичною темою гімназії.
Основні напрямки діяльності ШМО:


  • Впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та нових навчальних програм; 
  • Пошук раціональних та ефективних методів формування та оцінкикомпетенції школярів згідно вимог нового Держстандарту; 
  • Особистісно орієнтований підхід до розвитку творчих здібностей учнів; 
  • Використання комп’ютера як дидактичного засобу навчання; 
  • Впровадження новітніх технологій; 
  • Формування позаурочної дидактичної діяльності.



Завдання МО:

  1. Вивчення нормативних документів, науково-педагогічної літератури та провадження в НВП педагогічних інновацій.
  2. Продовження роботи по впровадження в освітній процес інтерактивних методів навчання.
  3.  Індивідуалізація навчання через роботу з обдарованими дітьми.
  4. Впровадження в НВП електронних засобів навчання.
  5. Підготовка та публікація в педагогічній пресі методичних наробок.




Комментариев нет:

Отправить комментарий